XI Forum Przedsiębiorców Małopolski z udziałem Business Centre Club

3 czerwca br. odbyło się organizowane przez Grupę Polska Press XI Forum Przedsiębiorców Małopolski. Tematem przewodnim tej edycji była Marka Małopolska. Świetne pomysły, jakość, tradycja, technologia to doskonały wyróżnik na arenie międzynarodowej. O tych wyróżnikach mówiła także Jadwiga Emilewicz – Minister Przedsiębiorczości i Technologii, która podjęła ciekawy wątek o tym czym jest dziś i czym może być Made in Poland.  
Przed nami wielka zmiana: niebawem polskie marki i Polska jako kraj staną się dużo bardziej rozpoznawalne. Wymaga to jednak od nas wszystkich – przedsiębiorców, polityków, specjalistów i wszystkich, którzy rozumieją znaczenie silnej marki, wielkiego wspólnego wysiłku – podkreśliła Jadwiga Emilewicz.
Małopolską Lożę BCC reprezentował Stefan Życzkowski, prezes ASTOR, który wziął udział w panelu dyskusyjnym.  Wśród pytań, jakie padły w dyskusji było m.in. to  jak z perspektywy biznesowej im silniejsze są polskie marki, tym silniej wpływają na wizerunek Polski poza jej granicami. Mamy jednak w tym zakresie sporo do zrobienia – naszą słabością jest mniemanie o nas samych. Made in Polska powinno brzmieć dumnie. Wymaga to jednak sporo pracy i inwestowania w świadome budowanie marek – najpierw własnej firmy, a potem Małopolski i Polski – stwierdził Stefan Życzkowski.