Z ŻYCIA FIRM

„Chodzi o ludzi” – Jubileusz Firmy ASTOR

W dniu 8 grudnia 2017 r., w gmachu Opery Krakowskiej, odbyła się uroczysta Gala 30-lecia istnienia firmy ASTOR, która otwiera całoroczne świętowanie jubileuszu.  „Chodzi o ludzi” to główna myśl, która przyświecała temu wieczorowi, bez ludzi nie ma bowiem technologii. Stąd motto – Moc technologii, które definiowało firmę ASTOR 5 lat temu, przerodziło się w „Gdzie technologia spotyka człowieka”. Galę poprowadzili: Renata Poreda z ASTORa oraz Łukasz Cioch z LCmedia.pl.

Read more

„Styropian Austrotherm –zdrowe serce każdego systemu dociepleń”

Austrotherm Sp. z o.o. jest czołowym producentem najwyższej jakości materiałów termoizolacyjnych – styropianu., Celem Spółki jest spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających klientów, ich komfortu i bezpieczeństwa.
Realizując strategię CSR Firma opiera się na uniwersalnych wartościach działając dla dobra ludzi. Stąd projekt  „Styropian Austrotherm –zdrowe serce każdego systemu dociepleń”, w ramach którego Firma przekazuje z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego 10 groszy na zakup nowoczesnych defibrylatorów. Bowiem tak jak powinniśmy dbać o własne serce, tak samo powinniśmy dbać o stosowanie tylko właściwego styropianu który jest sercem systemu ocieplania ścian zewnętrznych zwanego ETICS.
Na początku października Pani Anna Śpiewak, Prezes Zarządu Austrotherm Sp. z o.o.  przekazała pierwsze dwa przenośne defibrylatory ratownikom z Grupy Jurajskiej  GOPR, każdy o wartości ponad 8000 zł. Kolejne przekazane zostaną wkrótce. Impulsem do nawiązania współpracy były wspólne wartości, takie jak zaufanie, szacunek oraz dbałość o bezpieczeństwo.

„Empower innovations” – zmiana wizerunku firmy Elsta Sp. z o.o.

Zarząd firmy Elsta Sp. z o.o. w ubiegłym roku podjął decyzję o stworzeniu i wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej firmy, która przy poszanowaniu bogatej historii marki, odpowiadałaby obecnej pozycji firmy oraz wspierała realizację jej strategicznych celów. Pierwszym efektem wielu miesięcy przygotowań jest nowa identyfikacja wizualna firmy oraz przyjęta strategia komunikacji. Hasło „empower innovations” jest wyrazem nowej filozofii firmy, które oznacza gotowość i potencjał do realizacji oczekiwań klientów w obszarze innowacyjnych rozwiązań.
Zachęcamy do odwiedzenia strony internetowej firmy: www.elsta.pl w celu zapoznania się ze zmianami.